Advertisment

Tuesday, September 28, 2010

Testimonial penguna Jerslin Power Oil


Apa yang diperkatakan oleh individu yang telah menggunakan Jerslin Power Oil:

Testimonial dari pengguna di Perlis Indra Kayangan
 En. Mahzan dari Kangar (+60124412135): Sudah 2 tahun saya mengalami kebas tangan, saya telah mencuba bermacam-macam jenis ubat dan berusaha untuk merawat penyakit ini tetapi gagal dan tidak berkesan. Setelah saya diperkenalkan kepada Jerslin Power Oil, Alhamdulillah tidak sampai 15 minit kebas di tangan saya hilang.

En. Abdullah dari Kangar (+60194429803): Saya telah lama mengidap masalah batu karang, tetapi setelah saya menggunakan Jerslin Power Oil, Alhamdulillah masalah tersebut berkurangan.

En. Man dari Kangar (+60174973677): Saya mengidap penyakit darah tinggi, pernah saya mengalami tekanan darah tinggi sehingga 240 bp sehinggakan saya tidak berdaya untuk bangun. Setelah saya diperkenalkan kepada Jerslin Power Oil, isteri saya telah menyapu minyak tersebut ke seluruh tubuh saya, selepas 1 jam tekanan darah saya turun.

En. Man dari Kangar (+60174973677): Adik perempuan saya mengidap tiroid penyakit ketumbuhan. Doktor telah menyarankan bahawa adik saya perlu menjalani pembedahan. Setelah adik saya mengamal menyapu minyak Jerslin Power Oil, bengkak ketumbuhan tersebut berkurangan dan beliau tidak perlu menjalani pembedahan.
 Testimonial dari pengguna di Johor Darul Takzim

 

Kak Nor dari Pasir Gudang (+60127712171): Saya telah lama mengalami sakit lutut, telah bermacam-macam ubat dan rawatan saya cuba termasuk membeli sebuah mesin berharga RM2000.00 tetapi tidak berjaya mengurangkan kesakitan tersebut. Kini saya boleh bergerak seperti biasa setelah saya menyapu Jerslin Power Oildan saya juga dapat berjimat kerana tidak sampai setengah botol saya sudah boleh berjalan seperti biasa.

Nora dari Larkin (+60127945069): Sudah 10 tahuns aya mengidap penyakit gastrik, Alhamdulillah saya telah pulih setelah menggunakan Jerslin Power Oil.

Shukor dari Johor Baharu (+60177600733): Saya berkerja bengkel bas dan saya bertugas untuk melakukan kerja-kerja welding. Kerja ini telah menyebabkan mata saya mengalami masalah merah dan sakit. Tidak sampai 10 minit saya menggunakan Jerslin Power Oil sakit mata saya pulih.

Din dari Johor Baharu (+60127477547): Saya telah mengalami batuk yang tidak berhenti telah lama. Macam-macam ubat saya makan tetapi tidak ada yang berkesan.  Tapis etelah saya gunakan Jerslin Power Oil tidak sampai 15 minit batuk saya lega.

Azah dari Johor Baharu (+607351420): Saya ada mengidap ketumbuhan di bahagian payudara dan pihak doktor menasihatkan saya untuk menjalani pembedahan. Setelah saya diperkenalkan kepada Jerslin Power Oil, saya telah mengamalkannya. Payudara saya bertambah cantik dan ketumbuhan yang saya alami hilang. Saya melakukan pemeriksaan doktor saya tidak perlukan pembedahan lagi.

ANDA BILA LAGI INGIN MENCUBA DAN MENGGUNAKAN JERSLIN POWER OIL??

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Comments are welcome. However, note that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comments. Any comments that reek of link spam or marketing messages WILL be deleted. I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs or other online content that I may link to.

------------------------------------------------------

Penolakan

Komen dari pelawat adalah dialu-alukan.Namun perhatian sebarang komen hambar dan menghina akan dihapuskan oleh pemilik blog. Komen-komen yang berunsur peribadi, komen luar topik dan menyerang identiti juga akan dihapuskan. Setiap komentar yang berbau spam link atau mesej pemasaran AKAN dihapuskan. Pemilik blog tidak bertanggungjawab ke atas isi yang dihantar oleh pelawat melalui komen mereka selain daripada yang dibuat oleh saya, atau di blog atau kandungan dalam talian yang lain yang dihubungkan diblog ini.